Vores kvalitetspolitik

I FoodService Danmark er sikring og løbende forbedring af service, image og produkter en vigtig del af vores dagligdag. Vi søger gennem målrettet uddannelse af medarbejderne, at øge deres bevidsthed omkring kvalitet i alle dele af værdikæden.

For os betyder kvalitet i værdikæden, at vi indfrier vores kunders krav og forventninger. Vores kunder skal opleve tryghed og kvalitet for pengene.

 

Vi arbejder med kvalitet ved at

  • Uddanne vores medarbejdere og herved skabe en stærk fælles vinderkultur, som sikrer en høj kvalitet i alle led samt skaber overblik i en hektisk hverdag, hvor kunden er i fokus
  • Lægge mest mulig kompetence og ansvar ud i linje funktionerne
  • Have sporbarhed på råvarer, ingredienser og færdigvarer
  • Arbejde hen imod fuld sporbarhed fra jord til bord
  • Overholdelse af den til enhver tid, gældende lovgivning
  • Opnå økonomisk resultat, der på kort sigt og navnlig lang sigt, sikrer virksomhedens udvikling og eksistens, samt tilfredsstiller ejerkredsen
  • Alle procedurer og instruktioner er beskrevet i så enkelt og klart et sprog som muligt
  • Løbende evaluere og forbedre vores ledelsessystem

Ved at bruge hjemmesiden accepterer du brugen af cookies mere information

Cookie indstillingerne på denne hjemmeside er aktiveret for at give dig den bedste oplevelse. Hvis du fortsætter med at bruge hjemmesiden uden at ændre dine cookie indstillinger eller du klikker Accepter herunder, betragtes dette som din accept

Luk